Nab to APP

ناب‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار های دنیا

Nab to APP

ناب‌ترین و کاربردی‌ترین نرم افزار های دنیا

Nab to APP

ناب تو اپ فعالیت خودش را در ۵/۹/۱۳۹۸ شروع کرد...
هدف این وبلاگ،قرار دادن نرم افزار های نایاب و کمیاب به صورت مود شده و معمولی در وبلاگ است.
تمامی نرم افزار های پولی و رایگان در وبلاگ ناب تو اپ،به صورت رایگان قرار میگیرند
وبلاگ دوم ما:
cyber1.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۵ فروردين ۰۳، ۰۹:۳۸ - اکبر ...

این نرم افزار هیچکاری نمیکنه!

خیلی جالبه که بدونین با این حال ۱ میلیون دانلود فعال داره!!!

نرم‌افزار Nothing

نرم‌افزاری که هیچ کاری نمی‌کند!

نرم‌افزار Nothing | برنامه‌ای که هیچ کاری نمی‌کند!

ممکن است از نام این نرم‌افزار تعجب کرده باشید؛ Nothing (هیچ چی) نام واقعی این نرم‌افزار است که به‌صورت رسمی و در گوگل‌پلی قرار داده شده است و تاکنون بیش از ۱/۰۰۰/۰۰۰ نصب داشته است!

در بخش توضیحات این نرم‌افزار در گوگل پلی نوشته شده است : این نرم‌افزار هیچ چی نیست … اما! منتظر بروزرسانی باشید.

حتی پس از نصب این نرم‌افزار نیز به هیچ‌چیز برنخواهید خورد و به معنای واقعی نرم‌افزار هیچ چیزی نیست. شاید برایتان جالب باشد که بگوییم بسیاری از افرادی که این نرم‌افزار را نصب کرده اند، نظر “این نرم‌افزار زندگی من را تغییر داد!” را در بخش نظرات این نرم‌افزار نوشته اند.

واقعا این نرم‌افزار چه‌کار می‌کند؟

این نرم‌افزار بر خلاف نام و توضیحاتش بی‌دلیل ساخته نشده است و دارای هدف خاص و حتی دارای بخش‌های مخفی است. این موضوع را با دیدن حجم ۱۳مگابایتی نرم‌افزار به سادگی متوجه خواهید شد (اگر واقعا این نرم‌افزار صرفا دارای صفحه‌ای خالی باشد،‌حجمش به‌سختی به ۵۰۰کیلوبایت خواهد رسید)

هدف این نرم‌افزار، نشان دادن بی‌ارزش بودن و به اصطلاح “هیچ چی” بودن دنیای غیر‌واقعی و موبایلی است. در واقع نرم‌افزار Nothing به شما می‌گوید یک نرم‌افزار، صرفا یک نرم‌افزار است و در واقعیت امر هیچ کاری را انجام نمی‌دهد!

 

راز های نرم‌افزار Nothing :

اگر بعد از اجرای اپلیکیشن، به ترتیب «بالا بالا، پایین پایین، چپ راست، چپ راست» را با سوایپ (کشیدن انگشت تان روی صفحه) بزنید، صفحه ای با دکمه های A ،B و Play باز می شود. اکنون ابتدا روی B، سپس A و در نهایت Play کلیک کنید تا همانند بعضی کاربران گوگل پلی، انقلابی در زندگی تان به وجود بیاید.

با این کار، بازی شما را به یک ویدیو ۱۰ ساعته می فرستند. پیشنهاد می کنیم این کار را انجام داده و ویدیو را ببینید اما اگر حوصله نصب اپلیکیشن را ندارید، بنابراین ما خیال تان را راحت کنیم؛ شما به یوتیوب فرستاده میشین و هر بار فیلم تغییر میکند،معمولا فیلم مثل یک گیف چندبار تکرار میشود.

یعنی این همه وقتی که گذاشته اید برای یک ویدیو بیهوده بوده است. نمی توان هم خرده گرفت، سازنده از همان ابتدا هدفش را با اپ مشخص کرده بود؛ Nothing هیچکاری انجام نمی دهد.

در صورتی که موبایل خود را تکان دهید باز یک راز جدید خواهید دید.در این حالت، رنگ صفحه عوض شده و برنامه به شما می گوید که این کار را تکرار نکنید. با تکرار مداوم، در نهایت گیفی به نمایش گذاشته می شود که مردی در جاهای مختلف دیده میشود.

منبع:ژوکر

نظرات  (۱)

سلام داداش
سرکاریم؟؟؟😁
پاسخ:
سلام دوست عزیز❤
خخخ...نخیر تمامی پستها بررسی میشن
این برنامه واقعیه و کسی سرکار نیست
البته این برنامه خیلی خیلی قدیمیه اما با این حال بازهم معروفه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی